Dostawa
Kurier InPost
- Wysyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.
- Po nadaniu przesyłki otrzymasz numer śledzenia.
- Standardowy czas dostawy wynosi 1–2 dni robocze od momentu wysyłki.
Odbiór osobisty
Zamówienie możesz odebrać osobiście w naszym punkcie:
Adres: ul. Okrąg 4, 00‑423 Warszawa
Telefon: +48 576 657 406
Godziny otwarcia:
- Poniedziałek – Piątek: 10:00–19:00
- Sobota: 10:00–15:00
- Niedziela: nieczynne
Płatność
Dostępne metody płatności:
- Płatność kartą online
- Płatność kartą na miejscu
- Gotówka przy odbiorze osobistym
Zwroty i odstąpienie od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, klient ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.
- Termin liczony jest od dnia otrzymania towaru.
- Towar należy zwrócić nie później niż w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia chęci odstąpienia.
Wyłączenia z prawa do zwrotu
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
- produktów przygotowanych na indywidualne zamówienie,
- towarów o krótkim terminie przydatności,
- produktów zapieczętowanych, których nie można zwrócić ze względów higienicznych po otwarciu opakowania.
Koszty zwrotu
- Koszt odesłania towaru ponosi konsument.
- Zwracamy koszt najtańszej dostępnej formy wysyłki oferowanej w momencie zakupu.
- Zwrot płatności następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru lub dowodu jego odesłania.
Stan zwracanego towaru
- Produkt może być rozpakowany i sprawdzony w zakresie niezbędnym do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania (tak jak w sklepie stacjonarnym).
- Zwrot może nie zostać uznany, jeśli towar nosi ślady używania wykraczające poza zwykłe sprawdzenie.
Reklamacje
Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy:
- Prosimy o przesłanie zdjęcia lub nagrania wideo dokumentującego wadę na adres: [email protected]
- Po weryfikacji prześlemy nowy produkt w ciągu 1–2 dni roboczych na nasz koszt.
- Wadliwy towar nie musi być odsyłany.