PUBLIC OFFER AGREEMENT

UMOWA O OFERCIE PUBLICZNEJ

o świadczeniu usług

Firma REBORN DRY CLEANING (zwana dalej „Wykonawca”) publikuje niniejszą umowę, która jest publiczną umową o świadczenie usług (zwaną dalej „Umową”), ma odpowiednią moc prawną, określa wszystkie istotne warunki i procedurę świadczenia płatnych usług czyszczenia i renowacji obuwia i torebek wyświetlanych na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy https://rbrn.com.pl/ (zwanej dalej „stroną internetową Wykonawcy ”).

Wykonawca skieruje niniejszą Ofertę Publiczną ( propozycję ) zawarcia Umowy (zwaną dalej „Ofertą”) do nieograniczonej liczby osób fizycznych, które zamówią usługi w oddziale Wykonawcy i/lub złożą zamówienie na stronie internetowej Wykonawcy (zwanych dalej Zamawiający/Klient), zwanych łącznie „Stronami”, a każda z osobna „Stroną”, na warunkach i w sposób przewidziany w niniejszej Umowie.

  1. Postanowienia ogólne

 

  • Niniejsza Umowa ma charakter publiczny i jest zamieszczona na oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy, a jej warunki są jednakowe dla wszystkich Zamawiających, przy czym bezwarunkowa akceptacja jej warunków jest równoznaczna z przyjęciem niniejszej oferty przez Zamawiającego, dla którego Wykonawca publikuje niniejszą Umowę.
  • Potwierdzeniem pełnej i bezwarunkowej akceptacji Umowy jest jedno z następujących działań ze strony Zamawiającego:
  • uiszczenie przez Zamawiającego opłaty lub częściowej zapłaty za zamówione Usługi, co oznacza przyjęcie oferty publicznej;
  • przekazanie przez Zamawiającego obuwia, toreb, innych rzeczy Wykonawcy w celu realizacji Usług w oddziałach Wykonawcy, za pośrednictwem poczty lub kuriera;
  • wypełnienie przez Zamawiającego elektronicznego formularza na stronie internetowej Wykonawcy https://rbrn.com.pl/
    • Umowę uważa się za zawartą bez jej dalszego podpisywania z chwilą otrzymania przez Wykonawcę płatności od Zamawiającego za zamówione Usługi lub wykonania innych czynności przewidzianych w Umowie, wskazujących na zgodę na przestrzeganie warunków Umowy, bez podpisywania przez Strony pisemnego egzemplarza.
    • Zamawiający wyraża zgodę na przestrzeganie warunków Umowy i wyraża zgodę na otrzymywanie Usług na warunkach określonych przez Wykonawcę w odniesieniu do płatności za zamówione Usługi.
    • Wykonawca ma prawo do zmiany lub uzupełnienia Umowy w dowolnym czasie z powiadomieniem lub bez powiadomienia Zamawiających. Aktualna wersja jest zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy https://rbrn.com.pl/ oraz w oddziałach Wykonawcy.
  1. Terminy użyte w niniejszej Umowie

 

  • Umowa o Ofercie Publicznej – umowa publiczna, której wzór dostępny jest na stronie internetowej Wykonawcy https://rbrn.com.pl/ oraz w oddziałach Wykonawcy.
  • Akceptacja – wyrażenie przez Zamawiającego pełnej i bezwarunkowej zgody na zawarcie niniejszej Umowy w całości, bez podpisywania przez Strony pisemnego egzemplarza Umowy.
  • Usługi – usługa lub kilka usług świadczonych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego.
  • Zamawiający/Klient – każda osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, która zaakceptowała niniejszą Umowę.
  • Produkt – każdy przedmiot otrzymany przez Wykonawcę od Zamawiającego w celu świadczenia Usług na podstawie Umowy: buty, ubrania, torby, inne elementy garderoby itp.
  1. Przedmiot Umowy
  • W ramach niniejszej Umowy Ofertowej Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w zakresie: czyszczenia, i/lub prania, i/lub naprawy, i/lub przywrócenia koloru, i/lub renowacji odzieży / obuwia / toreb / innych produktów, a Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty za te usługi.
  • Przybliżony termin wykonania usługi uzależniony jest od asortymentu, ustalany jest zgodnie z warunkami realizacji zamówienia zamieszczonymi na Stronie Internetowej Wykonawcy i wynosi od 5 dni roboczych w przypadku czyszczenia, od 10 dni roboczych w przypadku farbowania, od 5 dni roboczych w przypadku naprawy, od 10 dni roboczych w przypadku renowacji koloru i renowacji wyrobów skórzanych – od dnia odbioru rzeczy przez kuriera Wykonawcy od Zamawiającego i/lub złożenia zamówienia w oddziałach Wykonawcy lub otrzymania produktów pocztą. Termin realizacji zlecenia może zostać ustalony indywidualnie w drodze porozumienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
  • Koszt usług ustalany jest na podstawie aktualnego cennika, który może być zamieszczony na stronie internetowej Wykonawcy i/lub w oddziałach Wykonawcy. Za zgodą Wykonawcy i Zamawiającego ceny mogą różnić się od cennika.
  1. Procedura składania zamówień

4.1. Złożenie zamówienia w oddziale Wykonawcy.

4.1.1. W przypadku osobistego zgłoszenia się do oddziału Wykonawcy, wystawiany jest paragon-umowa na świadczenie Usług na rzecz Zamawiającego. Wykonawca sporządza rachunek-umowę zawierający: numer i datę zamówienia, imię i nazwisko oraz numer telefonu Zamawiającego, wykaz świadczonych Usług wraz ze wskazaniem ich kosztu.

4.1.2. Płatność za zamówienie zostanie dokonana przez Zamawiającego po wykonaniu umowy odbioru gotówką lub przelewem bankowym w całości lub w części. Zamawiający zapłaci pełny koszt Usług lub co najmniej 50% (pięćdziesiąt procent) pełnego kosztu zamówienia niezwłocznie, a pozostałą kwotę – po wykonaniu Usług. Kwota zaliczki jest wskazana w potwierdzeniu zawarcia umowy.

4.2. Złożenie zamówienia poprzez wezwanie kuriera Wykonawcy na adres Zamawiającego.

4.2.1. W celu wezwania kuriera Zamawiający wypełnia formularz elektroniczny na stronie internetowej Wykonawcy https://rbrn.com.pl/ lub za pośrednictwem innych dostępnych usług telefonicznych i zdalnych Wykonawcy.  Wykonawca skontaktuje się z Zamawiającym w ciągu jednego dnia od otrzymania zgłoszenia i uzgodni datę, godzinę i adres przyjazdu kuriera.

4.2.2. Po przyjeździe kurier Wykonawcy odbierze produkty Zamawiającego i przewiezie je do siedziby Wykonawcy.

4.2.3. W przypadku, gdy Zamawiający anuluje zamówienie po przyjeździe kuriera lub zmieni godzinę i/lub miejsce spotkania na mniej niż godzinę przed wyznaczoną godziną, zapłaci 10 (dziesięć) złotych za błędne wezwanie kuriera Wykonawcy.

4.2.4. Po dostarczeniu zamówienia do biura, Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w ciągu dwóch dni w celu uzgodnienia Usług, ich kosztu oraz wstępnych warunków realizacji zamówienia. Zamawiający płaci pełny koszt lub co najmniej 50% (pięćdziesiąt procent) całkowitego kosztu zamówienia natychmiast po zatwierdzeniu pracy, a resztę – po wykonaniu Usług. Kwota zaliczki zostanie wskazana w potwierdzeniu zamówienia.

4.2.5. Po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca skontaktuje się z Zamawiającym i uzgodni datę, godzinę i miejsce dostawy zamówienia. Zamawiający zapłaci za zamówienie, korzystając z danych bankowych Wykonawcy.

4.3. Złożenie zamówienia poprzez wysłanie produktów pocztą.

4.3.1. Zamawiający ma możliwość wysłania produktów w celu otrzymania Usług na dane Wykonawcy pocztą.

4.3.2. W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania przesyłki pocztą Wykonawca skontaktuje się z Zamawiającym i uzgodni z Zamawiającym Usługi, ich koszt i wstępne warunki realizacji. Zamawiający zapłaci pełny koszt lub co najmniej 50% (pięćdziesiąt procent) całkowitego kosztu zamówienia niezwłocznie po zatwierdzeniu pracy, a pozostałą kwotę – po wykonaniu Usług. Kwota zaliczki zostanie wskazana w potwierdzeniu zawarcia umowy.

4.3.3. Po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca wyśle produkty na dane pocztowe Zamawiającego z pełną przedpłatą na dane bankowe Wykonawcy.

  • Zamawiający rozumie, że termin wykonania może ulec zmianie lub wydłużeniu ze względu na złożoność stanu produktu, właściwości materiałów produktu lub aspekty technologiczne i akceptuje uzasadnienie Wykonawcy jako miarodajną opinię.
  1. Koszty i procedura płatności

 

  • Koszt Usług zostanie ustalony zgodnie z cennikiem Wykonawcy, który jest wskazany na stronie internetowej Wykonawcy https://rbrn.com.pl/ oraz wywieszony w oddziałach Wykonawcy.
  • Koszt Usług może odbiegać od cen określonych w cenniku za porozumieniem Stron.
  • Zamawiający zapłaci Wykonawcy za Usługi na podstawie niniejszej Umowy w walucie krajowej Polski – PLN – gotówką lub przelewem bankowym.
  • Zamawiający zapłaci pełną cenę za Usługi w momencie składania zamówienia lub wpłaci 50% zaliczki zgodnie z ustaleniami Stron.
  • Zamawiający ma prawo odstąpić od Umowy w dowolnym momencie przed dostarczeniem pracy, płacąc Wykonawcy część ustalonej przez niego kwoty, która jest proporcjonalna do części pracy wykonanej przed oświadczeniem Zamawiającego o odstąpieniu od Umowy. Zamawiający zwróci również Wykonawcy koszty poniesione przez niego do tego momentu w celu wykonania Umowy, jeżeli nie są one uwzględnione w określonej części ceny wykonanej pracy.
  • Jeżeli Zamawiający zapłacił za Usługi przy składaniu zamówienia i nie jest zadowolony z jakości świadczonych Usług, powinien złożyć reklamację na piśmie i przekazać ją Wykonawcy. Wykonawca prześle Zamawiającemu odpowiedź na reklamację w ciągu 5 (pięciu) dni kalendarzowych. Za zgodą Stron po wykonaniu Usług może zostać przeprowadzona ekspertyza chemiczna, technologiczna lub towaroznawcza na koszt Zamawiającego. Strony dołożą wszelkich starań w celu rozstrzygnięcia reklamacji. Po podjęciu decyzji o zwrocie, Wykonawca dokona zwrotu gotówki lub przelewem bankowym (w zależności od sposobu, w jaki Zamawiający pierwotnie zapłacił za zamówienie).

 

  1. Procedura przyjmowania i przekazywania świadczonych Usług

6.1. Procedura odbioru i przekazania świadczonych Usług w oddziale Wykonawcy.

6.1.1. Po skompletowaniu zamówienia Wykonawca zadzwoni lub wyśle wiadomość do Zamawiającego o gotowości jego zamówienia. Zamawiający samodzielnie skontaktuje się z oddziałem Wykonawcy w celu odbioru gotowego zamówienia.

6.2. Procedura odbioru i przekazania Usług świadczonych za pośrednictwem kuriera Wykonawcy.

6.2.1. Po skompletowaniu zamówienia Wykonawca skontaktuje się z Zamawiającym i uzgodni datę, godzinę i miejsce dostarczenia zamówienia. Zamawiający dokonuje płatności za zamówienie przy użyciu danych bankowych Wykonawcy przed dostawą lub w jej trakcie.

6.3. Procedura przyjmowania i przekazywania Usług świadczonych drogą pocztową.

6.3.1. Po skompletowaniu zamówienia Wykonawca skontaktuje się z Zamawiającym i uzgodni dane pocztowe do wysłania zamówienia. Zamawiający dokonuje płatności za zamówienie przelewem poleconym lub zgodnie z danymi konta Wykonawcy, zgodnie z ustaleniami Stron.

6.4. Zamawiający zobowiązany jest skontaktować się i odebrać gotowe zamówienie w oddziale Wykonawcy lub uzgodnić termin i miejsce odbioru zamówienia za pośrednictwem kuriera Wykonawcy w terminie 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania telefonu lub wiadomości od Wykonawcy o gotowości zamówienia lub zawiadomić Wykonawcę o okolicznościach uniemożliwiających odbiór zamówienia we wskazanym terminie i uzgodnić nowy termin odbioru zamówienia.

6.5. Jeżeli Zamawiający nie odbierze zamówienia w wyznaczonym terminie i nie powiadomi Wykonawcę o okolicznościach mających wpływ na możliwość odbioru zamówienia w wyznaczonym terminie, do całkowitego kosztu zamówienia zostanie doliczona opłata w wysokości 10 (dziesięć) złotych za każdy dzień takiego opóźnienia. Łączną kwotę za opóźnienie w odbiorze zlecenia Zamawiający zapłaci Wykonawcy przy odbiorze zlecenia.

6.6.  Jeśli Zamawiający nie odbierze zamówienia w ciągu 90 dni kalendarzowych od daty realizacji zamówienia, Wykonawca będzie uprawniony do pozbycia się przedmiotów. W takim przypadku Zamawiający nie jest zwolniony z obowiązku zapłaty Wykonawcy za wykonane Usługi. Wykonawca ma prawo do zaangażowania osób trzecich w dochodzenie zapłaty długu przez Klienta.

  1. Prawa, obowiązki i odpowiedzialność Stron

 

7.1. Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego i, do czasu otrzymania odpowiednich instrukcji od Zamawiającego, zawiesi wykonywanie prac (świadczenie Usług) po wykryciu

– nieprzydatności do renowacji lub złej jakości produktu przekazanego przez Zamawiającego;

– możliwych niekorzystnych dla Zamawiającego konsekwencji wdrożenia jego instrukcji dotyczących sposobu wykonania prac (świadczenia Usług);

– inne okoliczności pozostające poza kontrolą Wykonawcy, które zagrażają przydatności lub integralności wyników wykonanej pracy lub uniemożliwiają jej terminowe wykonanie.

7.2. Wykonawca rozpocznie pracę dopiero po pełnym uzgodnieniu planu pracy z Zamawiającym. Zamawiający jest zobowiązany do szczegółowego i dokładnego określenia wszystkich swoich życzeń i wymagań w celu uniknięcia nieporozumień przy odbiorze umowy. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony, żadne roszczenia dotyczące wyniku pracy nie będą akceptowane, pod warunkiem, że praca jest odpowiedniej jakości.

7.3. Wykonawca ma prawo:

– nie rozpoczynać pracy, zawiesić ją, jeśli Zamawiający naruszy swoje zobowiązania wynikające z niniejszej Umowy, a także żądać odszkodowania za szkody;

– zatrzymać wynik pracy, saldo niewykorzystanego materiału w przypadku niewypełnienia przez Zamawiającego obowiązku zapłaty ceny pracy określonej w Umowie;

– jeśli po uzgodnieniu planu pracy z Zamawiającym zmieni on zdanie lub nie powiadomi o pożądanych zmianach w odpowiednim czasie, zażądać zapłaty za wykonaną pracę;

– w razie potrzeby zaangażować osoby trzecie, które zawarły odpowiednią umowę z Wykonawcą w celu świadczenia Usług;

– odmówić wykonania pracy bez wyjaśnienia przyczyn lub z powodu braku niezbędnego sprzętu, doświadczenia lub ze względu na stan lub cechy produktu.

7.4. Wykonawca jest zwolniony z odpowiedzialności za całkowite lub częściowe uszkodzenie materiałów produktu przyjętego przez niego od Zamawiającego, jeżeli Zamawiający został ostrzeżony przez Wykonawcę o szczególnych właściwościach materiału, które mogą niekorzystnie wpłynąć na jego stan podczas wykonywania pracy. Nieznajomość przez Zamawiającego szczególnych właściwości materiału nie zwalnia go z odpowiedzialności.

7.5. Dostawca Usług nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek wady, naruszenia struktury materiału lub inne wady, które istniały już na produktach przed rozpoczęciem świadczenia Usług.

7.6. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe użytkowanie i nienależytą pielęgnację produktów przez Zamawiającego po otrzymaniu zamówienia, a także za ewentualne skutki uszkodzeń produktów spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, zarówno umyślnymi, jak i nieumyślnymi (deszcz, grad, słońce, uszkodzenia mechaniczne, pranie w pralce, suszenie w pobliżu grzejników itp.). W szczególności Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wady okuć zamontowanych podczas naprawy w uzgodnieniu z Zamawiającym, gdyż nie jest producentem okuć metalowych, gumowych czy plastikowych.

7.7. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy wszelkich niezbędnych informacji na temat pożądanego rezultatu pracy.

7.8. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty za usługi Wykonawcy w całości.

7.9. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za niewłaściwą jakość dostarczonego przez siebie produktu, a także za dostarczenie produktu obciążonego prawami osób trzecich. W przypadku znacznego zużycia (ponad 50%) i wieku produktu, Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia i inne negatywne konsekwencje w trakcie pracy z nim.

7.10. Zamawiający ma prawo pytać o postępy i jakość usług świadczonych przez Wykonawcę bez zakłócania jego działalności.

7.11. Zamawiający zobowiązuje się do samodzielnego sprawdzenia jakości świadczonych Usług w momencie odbioru Produktu.

7.12. Zamawiający zgadza się, że wady, usterki, naruszenia struktury materiału lub inne wady istniejące wcześniej na produktach mogą pozostać po wykonaniu Usług i nie mogą zostać usunięte.

7.13. Wykonawca zastrzega sobie prawo do odmowy wydania zamówienia Zamawiającemu lub przedstawicielowi Zamawiającego w przypadku braku dokumentu potwierdzającego jego przyjęcie.

7.14. Zamawiający zgadza się, że Wykonawca może odmówić wydania zamówienia bez dokumentu potwierdzającego.

  1. Specjalne ostrzeżenia dotyczące świadczenia Usług

8.1. Produkty z niekompletnym, nieprawidłowym oznakowaniem lub jego brakiem, a także produkty nieoryginalne, będą przyjmowane przez Wykonawcę wyłącznie za zgodą Zamawiającego. W przypadku ewentualnych konsekwencji czyszczenia, renowacji i naprawy z powodu wad produktu (utrata koloru, linienie, żółknięcie materiałów, żółknięcie podeszwy buta, kurczenie się produktu, poluzowanie tkaniny i inne wady niezależne od Wykonawcy), roszczenia należy kierować do producenta Produktu lub sprzedawcy takiego Produktu. Sprzedawca lub producent Produktu ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu w wyniku niedokładnych lub niewystarczających informacji. Zamawiający zgadza się, że ewentualna utrata prezencji Produktu w wyniku ujawnienia się ukrytych wad i braków, w tym po czyszczeniu, naprawie lub renowacji w innym serwisie, nie jest winą Wykonawcy.

8.2. Wykonawca ostrzega Zamawiającego, że: plamy z krwi, farby, olejów roślinnych, leków, perfum, dezodorantów, win, soków, kawy, tłuszczu i stare plamy, utrwalone przez samodzielne czyszczenie w domu, są trudne do usunięcia. Produkty z takimi plamami są przyjmowane bez gwarancji ich usunięcia.

8.3. Zamawiający rozumie i zgadza się, że produkty zamszowe, tekstylne i nubukowe mogą stracić kolor podczas czyszczenia, a także mogą poplamić inne części produktu bez winy Wykonawcy.

8.4. Zamawiający rozumie, że uszkodzone materiały produktu mogą ulec dalszemu uszkodzeniu podczas czyszczenia lub naprawy produktu. Wykonawca z kolei przestrzega technologii i wykonuje prace w dobrej wierze oraz dokłada wszelkich starań, aby temu zapobiec.

8.5. Wykonawca przyjmuje produkty do naprawy wyłącznie w czystej postaci.

8.6. Wykonawca przyjmuje produkty do malowania lub renowacji tylko w połączeniu z czyszczeniem, Zamawiający rozumie, że dla uzyskania dobrego długoterminowego rezultatu produkt musi być odpowiednio oczyszczony i przygotowany, a następnie pomalowany. Jeśli Zamawiający odmówi czyszczenia, Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za wynik pracy i czas jej trwania.

8.7. Jeśli produkt ma nieusuwalne okucia i części wykonane ze sztucznych materiałów, Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku ich uszkodzenia i utraty prezentacji.

8.8. Wykonawca ostrzega Zamawiającego, że niektóre rodzaje skóry (np. saffiano, anilina, patent, nubuk itp.) nie mogą być przywrócone w całości lub w części, lub że struktura, kolor skóry itp. mogą ulec zmianie podczas czyszczenia lub farbowania, i oferuje możliwe opcje poprawy stanu produktu lub odmawia pracy z nim, aby nie pogarszać sytuacji. Zamawiający rozumie i przyjmuje na siebie takie ryzyko.

8.9. Uwagi dotyczące jakości świadczonych Usług mogą być zgłaszane przez Zamawiającego wyłącznie w momencie przyjęcia i przekazania zamówienia.

8.10. Wykonawca ostrzega, że ​​okres gwarancji na prace naprawcze i renowacyjne nie będzie dłuższy niż 1 (jeden) miesiąc kalendarzowy od daty realizacji zamówienia. Okres gwarancji jakości czyszczenia chemicznego, czyszczenia wodnego i prania produktów wynosi 5 dni od daty wystawienia zamówienia, pod warunkiem przestrzegania warunków przechowywania i eksploatacji. Wykonawca nie udziela gwarancji na niektóre Usługi, w szczególności: malowanie boku podeszwy buta, klejenie plastikowych i niektórych gumowych części obuwia, naprawę cylindrów pneumatycznych do butów, rozciąganie butów, malowanie tkanin, materiałów sztucznych i syntetycznych, malowanie produktów uprzednio niewłaściwie pomalowanych itp., informując o tym Zamawiającego przy składaniu zamówienia. W takim przypadku ryzyko związane z krótkim czasem trwania niektórych rodzajów renowacji i napraw ponosi Zamawiający.

8.11. Wykonawca ostrzega Zamawiającego, że ​​rozciąganie butów jest deformacją fizyczną, w wyniku której może nastąpić zmiana kształtu butów. Zamawiający zgadza się i rozumie, że rozciągać się mogą jedynie buty wykonane z materiałów naturalnych, w dopuszczalnych granicach, a Wykonawca akceptuje buty wykonane z innych materiałów (tkanina, guma, materiały syntetyczne, substytuty skóry itp.) wyłącznie bez gwarancji i po uzgodnieniu z Zamawiającym ewentualnych ryzyk.

8.12. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za wady ujawnione w trakcie realizacji zamówienia oraz wady ukryte powstałe w trakcie wytwarzania produktu lub ujawnione w trakcie użytkowania produktu, takie jak:

– utrwalone plamy i zabrudzenia z farb, perfum, leków, krwi, atramentu, tłuszczu, oleju, kleju, lakieru, pleśni, rdzy itp.;

– zmiana intensywności lub zabarwienia koloru, rozpad barwnika, zmiana kształtu wzoru, białawość, żółknięcie, blaknięcie, odbarwienia, otarcia i wytrawienia powstałe na skutek działania potu, substancji chemicznych, światła i długotrwałego tarcia podczas noszenia;

– dziurki, które powstały na produktach na skutek uszkodzeń mechanicznych, iskier i gorącego popiołu, narażenia na działanie substancji chemicznych lub moli;

– połysk, ukryte i widoczne zagniecenia spowodowane niewłaściwym prasowaniem w domu;

 – oderwanie i odkształcenie wewnętrznej podkładki samoprzylepnej na kołnierzykach, mankietach i bokach;

– opadanie, rozciąganie pętli, zaciskanie nici, strzępienie na końcach produktów, dziury, pętle, rozciąganie, przekrzywienie produktów lub poszczególnych części;

– błyszczenie, łuszczenie, zagniecenia, marszczenie produktów spowodowane nierównomiernym kurczeniem się mieszanych przędz;

– osłabienie tkaniny w miejscach zapalenia i postrzępienia;

– naruszenie stabilności fałd;

– zniszczenie metalizowanych nici lub ich zmatowienie;

– rozdrabnianie puchu i piór produktów puchowych;

– tworzenie się grudek puchu i jego przemieszczanie w produktach z izolacją puchową;

– utrata objętości produktów na syntetycznym winterizerze;

– nieznaczne przyciemnienie białego koloru w połączonych produktach czarno-białych;

– utrata luźnych ząbków na zamkach błyskawicznych;

– przerzedzenie okrywy włosowej, osypanie, rozwarstwienie, zgniecenie, oderwanie okrywy włosowej, zużyte obszary produktu;

– zmiana koloru, zwiększona sztywność skóry i tkanin skórzanych, deformacja produktów wykonanych z futra naturalnego i sztucznego, zamszu, weluru i skóry;

– częściowe wypłukanie lateksu, ślady zaimpregnowanego kleju, miejscowy obrzęk, wybrzuszenia na produktach wykonanych z powielonych materiałów, wyrobów skórzanych i kożuchów;

– niedoskonałości skóry;

– usunięcie powłoki na wyrobach skórzanych i kożuchach;

– uszkodzenie i rozerwanie powłoki foliowej oraz wady skóry ukryte pod taką powłoką.

8.13 Po przetworzeniu produkty mogą się skurczyć, w zależności od materiału i rodzaju obróbki, od 1% do 8%. W przypadku braku informacji na etykiecie produktu dotyczącej dekantacji tkaniny, Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skurczenie się produktu. Dekantacja tkaniny to obróbka wilgotnościowa i termiczna przed szyciem produktu. Proces ten jest przeprowadzany, aby zapobiec kurczeniu się tkaniny, zmianie jej kształtu i rozmiaru po czyszczeniu.

8.14 Stopień zużycia produktów zostanie określony przez Wykonawcę na podstawie dokumentów regulacyjnych.

8.15. Produkty z silnymi zanieczyszczeniami, złożonymi plamami, które wymagają obróbki wstępnej, nie będą przyjmowane do pilnej obróbki.

8.16. Ostrzega się Klienta, że produkty przekazane do czyszczenia podlegają zużyciu eksploatacyjnemu wraz z upływem czasu. Niezależnie od jakości i dbałości o produkt, może on ulegać zmianom, które wpływają na jego kolor, strukturę tkaniny i ogólny wygląd. Klient jest świadomy, że długotrwałe użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń, zużycia i wad, które mogą być trudne lub nawet niemożliwe do usunięcia poprzez profesjonalne czyszczenie. Takie zmiany mogą obejmować utratę żywości kolorów, ułożenie runa, połamane lub uszkodzone włókna, blaknięcie i inne wady. Klient rozumie, że zmiany te są normalnym wynikiem użytkowania i starzenia się produktu i nie mogą być uważane za wadę lub niską jakość. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za takie zmiany wynikające z naturalnego procesu eksploatacji.

8.17. W przypadku braku prawidłowych (niedokładnych, niekompletnych) informacji (etykiet) dotyczących metod czyszczenia, Wykonawca zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności materialnej i moralnej za jakość czyszczenia, ewentualne uszkodzenia i utratę prezentacji produktu. Odbiór i czyszczenie takich produktów odbywa się za zgodą Klienta, przy użyciu istniejących technologii, bez roszczeń do jakości i prezentacji produktu.

  1. Rozstrzyganie sporów

9.1. Spory mogące wyniknąć pomiędzy Stronami w związku z realizacją niniejszej Umowy będą rozstrzygane w drodze negocjacji na podstawie pisemnego zgłoszenia reklamacyjnego. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 5 (pięć) dni od daty jej doręczenia Wykonawcy.

9.2. Jeżeli spór między Stronami nie zostanie rozstrzygnięty w postępowaniu reklamacyjnym, każda ze Stron ma prawo wystąpić o rozstrzygnięcie sporu do sądu właściwego w miejscu siedziby Wykonawcy.

  1. Wartość szacunkowa (gwarancyjna)

10.1. Wartość szacunkowa (gwarancyjna) produktu zgodnie z zamówieniem klienta jest ustalana w następujący sposób: 15% ceny produktu, biorąc pod uwagę dokument płatności (paragon fiskalny/paragon sprzedaży) potwierdzający datę, koszt zakupionego produktu, oznakowanie, nazwę sprzedawcy i kupującego, a także biorąc pod uwagę zużycie produktu. W przypadku braku takiego dokumentu płatności szacunkowa wartość (gwarancyjna) wynosi 50% kosztu opłaconej pracy w ramach niniejszego zamówienia.

  1. Okoliczności siły wyższej

11.1. Strony są zwolnione z odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, jeżeli powstało ono w wyniku działania siły wyższej.

11.2. W niniejszej Umowie siła wyższa oznacza wszelkie okoliczności, które powstały poza wolą lub wbrew woli lub woli Stron i których nie można przewidzieć ani uniknąć, w tym: działania wojenne, niepokoje społeczne, epidemie, blokady, trzęsienia ziemi, powodzie, pożary, a także decyzje lub zarządzenia władz państwowych i rządów państwa, w którym Zamawiający jest rezydentem lub państwa, w którym Wykonawca jest rezydentem, w wyniku których na Strony (lub jedną ze Stron) nakładane są dodatkowe obowiązki lub nakładane są dodatkowe ograniczenia, które uniemożliwiają dalsze pełne lub częściowe wykonanie Umowy, a także inne działania lub zdarzenia, które istnieją poza wolą Stron.

11.3. Jeżeli okoliczności siły wyższej trwają dłużej niż trzy kolejne miesiące, każda ze Stron ma prawo odmówić dalszego wykonywania swoich zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy i w takim przypadku żadna ze Stron nie jest uprawniona do odszkodowania za ewentualne straty poniesione przez drugą Stronę.

  1. Postanowienia końcowe

12.1. Niniejsza Umowa o Ofercie Publicznej, na podstawie której Wykonawca wykonuje prace w interesie Zamawiającego, jest zamieszczona na stronie internetowej Wykonawcy https://rbrn.com.pl/ oraz w oddziałach Wykonawcy.

12.2. Strony zobowiązują się zapewnić ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (RODO), zapewnić należytą ochronę danych osobowych przed ich bezprawnym przetwarzaniem i bezprawnym dostępem do nich, w tym podjąć niezbędne środki w celu zapobieżenia ujawnieniu danych osobowych Klienta i/lub innych upoważnionych osób Stron, którym takie dane osobowe zostały powierzone lub o których dowiedziały się w związku z wykonywaniem obowiązków wynikających z niniejszej Umowy.

12.3. Zamawiający wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości reklamowych z serwisu Reborn na numer telefonu komórkowego i adres e-mail podany Wykonawcy przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający chce zrezygnować z otrzymywania wiadomości reklamowych, powinien przesłać stosowną prośbę do Wykonawcy.

12.4. Zamawiający wyraża zgodę na wykorzystywanie przez Wykonawcę zdjęć lub filmów wykonanych przy użyciu jego produktu podczas wykonywania pracy w celu reklamowania jego Usług.

12.5. Datą zawarcia niniejszej Umowy jest data złożenia Zamówienia.

12.6.  Wykonawcą w ramach niniejszej Umowy jest:

Wykonawcą w ramach niniejszej Umowy jest:

 

REBORN DRY CLEANING Sp. z.o.o. siedzibą HOŻA 86 /410, WARSZAWA, 00-682, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym Przedsiębiorców pod numerem KRS 0001148097, NIP 7011239760, reprezentowana przez:

HRANKINA ANASTASIIA – Prezes Zarządu zwany dalej „Zleceniodawcą”